قیمت زمین شهرک صنعتی عباس آباد شریف آباد

شهرک صنعتی عباس آباد شریف آباد. خرید و فروش زمین در شهرک های صنعتی قوانین و نکات مختلفی دارد که باید قبل از اقدام به خرید یا فروش با آنها آشنا شویم. این نکات را باید در هنگام معامله در نظر بگیریم قبل از هر چیز لازم است که توضیحاتی درباره خرید زمین در شهرک های صنعتی شرح دهیم که به آن می پردازیم.

قیمت زمین شهرک صنعتی عباس آباد شریف آباد

آشنایی با مراحل ساخت شهرک صنعتی

آشنایی با مراحل ساخت شهرک صنعتی ما باید برای خرید زمین در در شهرک های صنعتی مجوزهای مورد نیاز را که نشان می‌دهد چه نوع فعالیتی می‌خواهیم انجام دهیم را از تولیدی دریافت کنید یعنی نیازمند مجوز تولیدی می باشیم.

بعد از دریافت مجوز نیاز است که جواز تولیدی را به وزارت صنعت و معدن بدهیم و نوع فعالیت علت خود را مشخص کرده و به یکی از شهرک های صنعتی معرفی شویم. و همچنین در آخر با توجه به فعالیتی که قرار است انجام دهیم قطعه زمین در شهرک صنعتی طبق شرایط خاص به ما واگذار خواهد شد.

در هنگام خرید زمین نیز باید به نکات زیر توجه کرد که ابتدا باید از وضعیت بدهی زمین و همچنین نداشتن پرونده حقوقی با اطلاع شد پس از اطلاع استعلام وضعیت ملک در صورتیکه موردی وجود نداشته باشد می توان با خیال راحت معامله را انجام داد.

بعد از انتخاب کردن زمین مورد نظر آن زمین توسط متقاضی در در شهرک صنعتی به مدت یک هفته در حالت رزرو می ماند و در طی این مدت اگر متقاضی اقدام به واریز وجه و پیگیری نکند و هزینه آن را پرداخت نکند زمین مورد نظر بقیه تقاضا کنندگان واگذار خواهد شد.

پس از تکمیل اسناد لازم و اخذ تاییدیه از واحد مالی مبنی بر صحت مدارک و اسناد مالی دریافت شده، متقاضی می‌تواند برای تحویل زمین به واحد واگذاری مراجعه نماید و زمین خود را تحویل بگیرد. بعد از تحویل زمین نقشه های اجرایی را باید تهیه کند و به تأیید شهرک صنعتی برساند. اگر در طول یکسال عملیات عمرانی روی زمین انجام نشود. شهرک صنعتی قرارداد شما را باطل می نماید حواستان به این موضوع باشد.

خرید بی واسطه شهرک صنعتی عباس آباد شریف آباد

خرید بی واسطه شهرک صنعتی عباس آباد شریف آباد شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت نیز هم اکنون زمین های خود را ارائه می دهد. خریداران می توانند حداقل از سه نمونه زمین مختلف بازدید کنند و به دلخواه یکی را انتخاب کنند. این زمین های مختلف با بررسی های لازم در خصوص متراژ و غیره مشخص می شوند از طرف شهرک صنعتی به شما پیشنهاد داده می شوند که در خرید زمین و انتخاب آن عجله نکنید و با دقت تمام زمین را انتخاب کنید.

شهرک صنعتی شرایط خاص و امکانات خاصی دارد و شما شاید خبر دار آن باشید که حتما باید با شخص با تجربه ای که قبلاً از شهرک صنعتی خرید کرده مشاوره کنید و البته می توانید از طریق همین سایت در خصوص خرید ملک و مشاوره با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما