فروش ویژه باغچه ویلایی

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و افزایش آلودگی و سر و صدای زیاد در شهر های بزرگ بیشتر مردم تمایل دارند، که آخر هفته را در مکانی خوش آب و هوا و دور از هیچ گونه سر و صدا یا آلودگی سپری کنند.

به همین منظور به دور از شهر های بزرگ می روند و باغچه ویلایی یا باغ ویلا لوکس را اجاره می کنند، شرکت ما با فروش ویژه ای باغچه ویلایی توانسته است نظر مشتریان خود را جلب کند و شما با خرید یک باغچه ویلا نقلی می توانید یک مکان شخصی و مطمئن برای خود داشته باشید.

فروش ویژه باغچه ویلایی

جدیدترین طراحی های باغچه ویلا

جدیدترین طراحی های باغچه ویلا امروز طرح های بسیار جدید و زیبایی از باغچه و ویلا ها در سراسر کشور ساخته شده یا در حال ساخته شدن است و این باغچه ویلا ها متراژ کمتری نسبت به ویلا ها دارند و از قیمت مناسب تری برخوردار هستند، هزینه نگه داری از آنها مناسب تر است و طراحی باغچه ویلا می تواند به صورت مدرن باشد؛ به طوری که برای طراحی باغچه ویلا مدرن نیاز به محوطه سازی و باغچه آرایی مدرن دارد و باغچه ویلا ها را به صورت ساده طراحی می کنند و با استفاده از چوب و شیشه در ساخت ویلا باعث جذابیت بیشتر آن می شوند.

برای طراحی از ایده های خلاقانه ای برای ارتباط بهتر بین طبیعت باغچه و فضای داخلی ویلا به وجود می آورند و با استفاده از درب های بزرگ شیشه ای باعث ایجاد فضای بهتر در داخلی و خارج ساختمان می شوند و از روشنایی طبیعی برای داخل ویلا استفاده می کنند.

شیشه های بزرگ باعث می شود، که افراد به راحتی بتوانند از طراوت سر سبزی بیرون از ویلا لذت ببرند؛ وجود آبنما ها و استخرهای کوچک در این باغچه ویلا ها باعث جذابیت بیشتر آن می شود و حتی با درست کردن آلاچیق یا سقف های کاذب در حیاط این نوع ویلاها و یک باربیکیو یا شومینه بیرونی فضای دنج و راحت را فراهم می کنند.

در بعضی از این باغچه ویلا ها با ایجاد فضای سبز در پشت بام های ویلا باعث جذابیت و خاص شدن ویلا می شود باغچه ویلا ها را به صورت مدرن، کلاسیک و سنتی طراحی می کنند و تنوع در طراحی ها باعث انتخاب راحت این نوع ویلا می شود.

قیمت خرید باغچه ویلایی

قیمت خرید باغچه ویلایی مجموعه ما یکی از مراکز ساخت و فروش باغچه های ویلا است، که با طراحی های زیبا و مدرن توانسته است نظر همگان را به خود جلب کند، شما خریداران محترم می توانید بدون واسطه به سایت مجموعه ما مراجعه کنید و حتی با مشاوران و طراحان مجموعه ارتباط برقرار کنید، تا شما را در خرید باغچه ویلایی راهنمایی کنند و بتوانید با قیمت بسیار مناسب باغچه ویلایی مورد نظر خود را خریداری نمایید؛ ما بهترین ها را با تضمین قیمت و کیفیت به شما مشتریان عزیز ارائه می دهیم.

1

  1. باغچه های ویلایی شما با درخت میوه هستند یا بدون درخت میوه و اینکه محوطه سازی دارند ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما