ساخت باغ ویلای یک طبقه مدرن

باغ ویلا ها جزء دسته مکان ها و ساختمان هایی می باشند که اشخاص زیادی با خریداری آن ها می توانند اوقات فراغت و تعطیلات خود را در آن جا سپری کنند و این نوع از ساختمان ها بیشتر در ‌مناطق ییلاقی و خوش آب و هوا خرید و فروش می شوند و با خریداری آن ها می توان در روز های تعطیل، روز های خوبی را در آن جا سپری کرده و این گونه روح و روان و جسم اشخاص به ریلکسیشن خاصی برسد. مرکز ساخت و ساز انواع باغ ویلای یک طبقه، شیک ترین و مدرن ترین ساختمان ها را در متراژ های مختلفی چون ۱۰۰۰ الی ۵۰۰۰ متری را برای مشتریان خود می سازنند.

ساخت باغ ویلای یک طبقه مدرن

تفاوت ویلا با خانه معمولی چیست؟

تفاوت ویلا با خانه معمولی چیست؟ در این بخش تصمیم داریم به بررسی تفاوت انواع ویلا باغ یک طبقه با خانه های معمولی بپردازیم؛

  • اولین و مهم ترین تفاوت این دسته از ساختمان ها با یکدیگر این می باشد که ویلا ها بیشتر در مناطق و زمین های ییلاقی و با آب و هوای خوب و عالی و بیشتر در ارتفاع ها ساخته می شوند، اما ساختمان های معمولی در زمین های پست و هموار در تمامی خیابان های یک شهر ساخته می شوند و معمولا دارای طراحی های یکسان و یک شکل می باشند و متریال استفاده شده در ساخت آن ها نیز بسیار ساده و در دسترس بوده و به راحتی ساخته می شوند.
  • دومین تفاوت نقشه کشی و نوع طراحی دو ساختمان است که در ویلا باغ های مختلف از نقشه هایی با متراژ های بالا تر از ۱۰۰۰ متر استفاده می شود اما ساختمان های معمولی متراژ هایی بین ۱۰۰ الی ۵۰۰ متری خواهند داشت و در طراحی برخی از آن ها تراس های بزرگ و روف گاردن های مجهز به انواع امکانات رفاهی به چشم می خورد.
  • سومین تفاوت وجود انواع سنگ های خاص و کاربردی در نما ها است که چون باغ ویلا لوکس در مناطق ییلاقی و ارتفاعات ساخته می شوند بیشتر از جنس سنگ طبیعی و در ساختمان های معمولی از سنگ های گرانیتی و مصنوعی استفاده می شود.

خرید بدون واسطه باغ ویلای یک طبقه

خرید بدون واسطه باغ ویلای یک طبقه مرکز خرید بدون واسطه انواع باغ ویلا لوکس یک طبقه، بهترین و شیک ترین ویلا ها را با متراژ های بسیار بزرگ و با تمامی امکانات رفاهی عالی با نقشه کشی های حرفه ای و ایتالیایی با استفاده از متریال درجه یک با احترام برای خریداران گرامی خود ساخته و به آن ها عرضه می نمایند.

در این مرکز ساخت و ساز از بهترین و با کیفیت ترین متریال خارجی برای ساخت تمامی قسمت های ویلا ها استفاده می شود و همگان می توانند با اطمینان بسیار بالایی انواع آن ها را خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما